NESWANGY

سجل عضوية او سجل الدخول للتصفح من دون إعلانات

@copper97
بس أنا هقولك حاجة علشان أنا كنت داخل بقلب زيك كدا و عايز أسقط بنات و اقابل و سكس و هولع الدنيا و كدا
حاول تتفاعل مع المجموعة و مع المنشورات اكيد في حد هيكون في نفس دماغك ..بنت بقا ست أو شيميل انت و حظك 😁ما أنا قولت لك حظوظ

@copper97
بس أنا هقولك حاجة علشان أنا كنت داخل بقلب زيك كدا و عايز أسقط بنات و اقابل و سكس و هولع الدنيا و كدا
حاول تتفاعل مع المجموعة و مع المنشورات اكيد في حد هيكون في نفس دماغك ..بنت بقا ست أو شيميل انت و حظك 😁ما أنا قولت لك حظ

@copper97
حاول تتفاعل مع المجموعة و مع المنشورات اكيد في حد هيكون في نفس دماغك ..بنت بقا ست أو شيميل انت و حظك 😁ما أنا قولت لك حظوظ
أنا لسه جديد و بحاول اتعرف علي الناس يمكن أكون أصدقاء

• عجبني
التفاعلات: Cuckold hubby
نسوانجي كام أول موقع عربي يتيح لايف كام مع شراميط من أنحاء الوطن العربي
أنا لسه جديد و بحاول اتعرف علي الناس يمكن أكون أصدقاء
هتكون اصدقاء كتير
بس شوف اللي شبه دماغك
وقبل ما تسئال البرايفت ماستدج بعد خمسين مشاركة

• عجبني
التفاعلات: copper97
مش عارف اعمل ايه في حتة اني مش عارف اتمتع مع مراتي الا لو صورتها وبعت صورها لحد يقولي عليها كلام حلو

مش عارف اعمل ايه في حتة اني مش عارف اتمتع مع مراتي الا لو صورتها وبعت صورها لحد يقولي عليها كلام حلو
طب ما تتخيل الحوار كله يعني تخيل لو حد شافها هيقول عليها ايه و عيش مع خيالك بدون ما حد يشوفها

طب ما تتخيل الحوار كله يعني تخيل لو حد شافها هيقول عليها ايه و عيش مع خيالك بدون ما حد يشوفها
لو حد شافها هيتجنن عليها

مرحبا بكم
فكرة هذه الاستراحة الي يجد نفسه طفشان ويبي يدردش مع غيره يدخل هنا مع الالتزام بقوانين القسم والمرجو من مشرفين هذا القسم تعديل هذا المنشور بما يرونه مناسب من مقترحات
:love:

بحب الدردشات والفضفضة

المواضيع المشابهة

عودة
أعلى أسفل
0%